Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024

Ενεργό το λογισμικό αποτροπής απώλειας στήριξης την ώρα της συντριβής του Boeing της Ethiopian

NEWSROOM icon
NEWSROOM
Ενεργό το λογισμικό αποτροπής απώλειας στήριξης την ώρα της συντριβής του Boeing της Ethiopian

Επιβεβαιώνοντας τα σενάρια που είχαν διατυπωθεί σχετικά με τα αίτια της αεροπορικής τραγωδίας στην Αιθιοπία, το προκαταρκτικό πόρισμα για τη συντριβή του 737 MAX 8 που αναμένεται να δοθεί σύντομα στη δημοσιότητα αναφέρει ότι «ένοχο» για την τραγωδία είναι πιθανότατα το λογισμικό ασφάλειας και ελέγχου για την αποτροπή απώλειας στήριξης του αεροσκάφους, το οποίο ήταν ενεργοποιημένο τη στιγμή της συντριβής του αεροσκάφους.

Τα στοιχεία του προκαταρκτικού πορίσματος αποκάλυψε η αμερικανική εφημερίδα Wall Street Journal, επικαλούμενη πηγές που έχουν ενημερωθεί για τα όσα «είπαν» στους ερευνητές του δυστυχήματος τα μαύρα κουτιά του αεροσκάφους.

Θα επανεκπαιδεύσει το σύνολο των πιλότων

Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας, στελέχη της επιτροπής που διενεργεί την έρευνα για το δυστύχημα του επιβατικού αεροσκάφος μεσαίων αποστάσεων κοντά στην Αντίς Αμπέμπα στις 10 Μαρτίου, που έκανε βουτιά λίγο μετά την απογείωσή του οδηγώντας στον θάνατο 157 ανθρώπους, επιβάτες και μέλη του πληρώματος, φέρονται να ενημέρωσαν για τα ευρήματά τους στελέχη της αμερικανικής ομοσπονδιακής υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας (FAA). Στο μεταξύ, ο αμερικανικός κολοσσός που είδε το σύνολο των 737 Max της να καθηλώνονται στο έδαφος, έχει ανακοινώσει ότι μέχρι να ξαναπετάξουν, θα επανεκπαιδεύσει το σύνολο των πιλότων.

Υπενθυμίζεται ότι το σύστημα αποτροπής απώλειας στήριξης MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System) «φωτογραφίζεται» ως «ένοχο» και για την αεροπορική τραγωδία της Lion Air, με τον ίδιο ακριβώς τύπο αεροσκάφους, τον Οκτώβριο του 2018 στην Ινδονησία.

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ