Παρασκευή 19 Απριλίου 2024

Προειδοποίηση για τους “πειρατές” των ηλεκτρονικών ασφαλειών

NEWSROOM icon
NEWSROOM
Προειδοποίηση για τους “πειρατές” των ηλεκτρονικών ασφαλειών

«Καμπανάκι» για τις εταιρίες με εντελώς άσχετο αντικείμενο, που εισβάλουν, όπως καταγγέλλει το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ), ως «πειρατές» στον χώρο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και κάνουν ηλεκτρονικές πωλήσεις ασφαλιστικών υπηρεσιών, χτυπά το ΕΕΘ, καλώντας τους καταναλωτές να τις αποφεύγουν, για να μην βρεθούν προ δυσάρεστων εκπλήξεων.

«Οι ”φασόν” αυτές πωλήσεις γίνονται εντελώς στο ”πόδι”, δίχως προσωποποιημένα συμβόλαια και μεθόδους, με αντιδεοντολογικό τρόπο και χωρίς ο ασφαλιζόμενος να έχει τη δυνατότητα να επιλέξει την συμφέρουσα γι’ αυτόν πρόταση, ενώ δεν έχει επαρκή ενημέρωση για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του» σημειώνει το ΕΕΘ. Εξηγεί δε πως η ασφάλιση δεν είναι ούτε απορρυπαντικό ούτε ηλεκτρική συσκευή για να πωλείται ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά και καταγγέλλει την αθέμιτη τακτική εταιριών οι οποίες χρησιμοποιούν τα στοιχεία που τους έχουν παραχωρήσει οι καταναλωτές για εντελώς άσχετο λόγο. «Η τακτική αυτή είναι αντιδεοντολογική και καταχρηστική, ιδίως εάν συνδυάζεται με στοιχεία δεσπόζουσας θέσης στην αγορά» αναφέρει το ΕΕΘ.

Καλεί δε τις εποπτικές και ελεγκτικές αρχές της Πολιτείας να διασφαλίσουν την εφαρμογή του αυστηρού νομικού και κανονιστικού πλαισίου που διέπει τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές για όλα τα κανάλια διανομής ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών και παράλληλα να λειτουργήσουν αποτρεπτικά σε ενέργειες και πρακτικές που δημιουργούν συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού.

Παράλληλα, καλεί τους καταναλωτές να κλείνουν τα αυτιά τους στις ευχάριστες, αλλά αμφιβόλου ποιότητας, όπως τις χαρακτηρίζει, προτάσεις και να απευθύνονται πάντα στους πιστοποιημένους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές. Τονίζει μάλιστα πως οι καταναλωτές θα πρέπει να αναλογιστούν ότι η δήθεν φθηνή ασφάλιση στο τέλος θα τους κοστίσει ακριβά.

«Οι πιστοποιημένοι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, τους οποίους συγκεκριμένα επιχειρηματικά συμφέροντα επιχειρούν να παραμερίσουν, είναι οι μόνοι που μπορούν να συμβουλέψουν και να υποστηρίξουν τους καταναλωτές, αλλά και να βρίσκονται στο πλευρό τους στο στάδιο της διαχείρισης της ζημιάς και της αποζημίωσης» καταλήγει το ΕΕΘ.

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ