Παρασκευή 19 Απριλίου 2024

Οικονόμου: Πάνω από 3,5 εκ. τηλεφωνικές κλήσεις στο 1555 – Εξυπηρετήθηκε το 99,4% των αιτημάτων

"Στόχος μας η συνεχής βελτίωση της καθημερινότητας" τόνισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος

NEWSROOM icon
NEWSROOM
Οικονόμου: Πάνω από 3,5 εκ. τηλεφωνικές κλήσεις στο 1555 – Εξυπηρετήθηκε το 99,4% των αιτημάτων eurokinissi

Για τον Ενιαίο Αριθμό Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 έκανε ανάρτηση ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου επισημαίνονται πως έχει δεχθεί περισσότερες από 3,5 εκατομμύρια κλήσεις,  με το 99,4% των αιτημάτων να απαντώνται άμεσα.

Παράλληλα υπογράμμισε ότι παραμένει προτεραιότητα ο στόχος της συνεχούς βελτίωσης της καθημερινότητας των πολιτών.

Οικονόμου

eurokinissi

Οικονόμου: Αναλυτικά η ανάρτηση του κυβερνητικού εκπροσώπου

“Με σχέδιο ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 έχει δεχτεί πάνω από 3,5 εκατ. κλήσεις με το 99,4% των αιτημάτων να απαντώνται άμεσα. Το 0,6% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα. Στόχος παραμένει η συνεχής βελτίωση ώστε να γίνει καθημερινός σύμμαχος των πολιτών”, επισημαίνει ο κ. Οικονόμου.

Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555: Τι είναι 

Το νέο, ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο 1555 είναι μια πρωτοβουλία του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, με σκοπό την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών, ενοποιώντας τα διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούσαν μέχρι πρότινος στο Υπουργείο και τους Φορείς του.

Έχει σχεδιαστεί ώστε να εξυπηρετεί δεκάδες χιλιάδες πολίτες την ημέρα, με ελάχιστο χρόνο αναμονής. Πλέον, καμία κλήση δεν χάνεται, κανένα ερώτημα δεν μένει αναπάντητο. Με ένα απλό τηλεφώνημα, χωρίς χρέωση, κάθε πολίτης μπορεί να έχει άμεση και αξιόπιστη ενημέρωση, φιλική εξυπηρέτηση και αποτελεσματική διαχείριση των αιτημάτων του.

Ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 απέσπασε σημαντική διάκριση στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, που απονεμήθηκαν την Τρίτη, 21 Δεκεμβρίου 2021 από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Το 1555 έλαβε το πρώτο Βραβείο στην κατηγορία Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς. Η διάκριση αυτή αποτυπώνει τη μέχρι τώρα επιτυχημένη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου, αλλά και τη νέα κουλτούρα που εκφράζει και υπηρετεί, σε θέματα εξυπηρέτησης του πολίτη.

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ