Πέγκυ Νίκα – Παναγάκου: Τουρισμός, μοχλός ανάπτυξης

Ο τουρισμός αποτελεί ζωτικό εργαλείο ανάπτυξης  για τις τοπικές κοινωνίες καθ’ ότι δημιουργεί νέα προϊόντα, νέες επιχειρήσεις, θέσεις εργασίας για όλα τα επίπεδα μόρφωσης, έσοδα. Προϋπόθεση η αειφόρος ανάπτυξη, η ποιοτική ανάπτυξη του τουρισμού με τρόπο που δεν καταστρέφει το περιβάλλον, φυσικό και κατασκευασμένο, διατηρεί και προστατεύει τον πολιτισμό, την ιστορία και την κληρονομιά των […]

NEWSROOM

Ο τουρισμός αποτελεί ζωτικό εργαλείο ανάπτυξης  για τις τοπικές κοινωνίες καθ’ ότι δημιουργεί νέα προϊόντα, νέες επιχειρήσεις, θέσεις εργασίας για όλα τα επίπεδα μόρφωσης, έσοδα.

Προϋπόθεση η αειφόρος ανάπτυξη, η ποιοτική ανάπτυξη του τουρισμού με τρόπο που δεν καταστρέφει το περιβάλλον, φυσικό και κατασκευασμένο, διατηρεί και προστατεύει τον πολιτισμό, την ιστορία και την κληρονομιά των τοπικών κοινωνιών, στοχεύοντας τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών.

Προϋπόθεση, η ικανοποίηση των αναγκών των επισκεπτών με την προσφορά ολοκληρωμένης εμπειρίας.

Η χώρα διαθέτει πληθώρα αρχαιολογικών χώρων και μνημείων της θρησκείας και του πολιτισμού, μεγάλο μήκος ακτογραμμών, νησιά και φυσικό κάλλος, κλίμα που της επιτρέπει να φιλοξενεί επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Ζητούμενο η επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν και η αύξηση της μέσης διάρκειας παραμονής.

 Η  δημιουργία ζήτησης  θεματικών τουριστικών προϊόντων που συνδέονται με τον πολιτισμό, τον αθλητισμό, τη φύση κλπ συμβάλλει αποτελεσματικά στην ενίσχυση των τουριστικών ροών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Ο συνδυασμός  δε της πρωτογενούς παραγωγής, της  πλούσιας γαστρονομίας και της  οινικής παράδοσης με τον τουρισμό, αναβαθμίζει την ταξιδιωτική εμπειρία και αποτελεί σημαντικό πόλο έλξης για τουρίστες ειδικού ενδιαφέροντος.

Με παρακολούθηση των αλλαγών στο τουριστικό προϊόν και γρήγορη προσαρμογή στις νέες τάσεις στρατηγικό σχεδιασμό και  χωροταξικό πλαίσιο για τον τουρισμό σε επίπεδο Περιφερειών και Νομών, με επικέντρωση στην  ποιότητα και τις αναβαθμισμένες υπηρεσίες,  τη βελτίωση των  οδικών αξόνων, τη λειτουργική αναβάθμιση των αερολιμένων,  την ανάπτυξη μαρίνων, την αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης, την προώθηση του θεματικού τουρισμού και τη σωστή προβολή του τουριστικού προϊόντος αξιοποιώντας όλα τα brand names που διαθέτουμε μπορούμε να στοχεύουμε στη μακροπρόθεσμη ποιοτική ανάπτυξη.

  • Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος Π.Ε Μεσσηνίας  

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr