Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2024

Δίκη για την 21χρονη Έμμα: “Ήθελα να βοηθήσω αλλά με τράβηξε από το χέρι” – Η κατάθεση της συνοδηγού – ΒΙΝΤΕΟ

"Το αυτοκίνητο έτρεχε με 104 χλμ./ώρα, ενώ είχε υποστεί παρεμβάσεις σε ποσοστό 90% σε σχέση με την εργοστασιακή του κατασκευή", τόνισε ο μηχανολόγος οχημάτων που έκανε την τεχνική πραγματογνωμοσύνη.

NEWSROOM icon
NEWSROOM
Δίκη για την 21χρονη Έμμα: “Ήθελα να βοηθήσω αλλά με τράβηξε από το χέρι” – Η κατάθεση της συνοδηγού – ΒΙΝΤΕΟ Facebook

Ολοκλήρωσε την κατάθεσή της η 20χρονη συνοδηγός του μοιραίου αυτοκινήτου στη δίκη για το τροχαίο από το οποίο παρασύρθηκε και εγκαταλείφθηκε στον δρόμο η 21χρονη Έμμα, τον Νοέμβριο του 2022, στη Θεσσαλονίκη.

Η 21χρονη ήταν αρχικά κατηγορούμενη αλλά απηλλάγη με βούλευμα του αρμόδιου Δικαστικού Συμβουλίου.

«Πηγαίναμε ευθεία κανονικά, ούτε χαλαρά, ούτε πολύ γρήγορα. Δεν έκανε ελιγμούς. Είχαμε δίπλα μας αμάξια. Σταματήσαμε στο κόκκινο φανάρι στο Συντριβάνι. Ξεκινήσαμε κανονικά. Εγώ έβλεπα το κινητό μου, έστελνα μηνύματα. Ένιωσα το πρώτο φρένο και το πίσω μέρος του αμαξιού να φεύγει. Έφυγε δεξιά και μετά αριστερά. Απλά είδα την κοπέλα πάνω στο παρμπρίζ, από τη δική μου πλευρά και μετά τη σκιά της στον καθρέπτη. Κατάλαβα ότι κάτι χτύπησε, δεν είδα ότι ήταν άνθρωπος. Ένιωσα ένα χτύπημα από πίσω», δήλωσε αρχικά στην κατάθεσή της η 20χρονη.

«Φεύγοντας από το σημείο του δυστυχήματος, όταν στρίψαμε στην οδό Ιασωνίδου, άνοιξα την πόρτα και πήγα να φύγω. “Άσε με, θέλω να πάω στην κοπέλα. Να πάω σπίτι”, του είπα (τον οδηγού) και μου απάντησε: «Δώσε μου δυο λεπτά». Με τράβηξε από το χέρι. Ένιωσα και φόβο με το συγκεκριμένο άτομο για το τι μπορεί να κάνει. Για να με καθησυχάσει, είπε ότι δεν είναι βαριά χτυπημένη. Όταν πήγα σπίτι διάβασα ότι ήταν διασωληνωμένηΉμουν σε σοκ» είπε.

Σε ερωτήσεις της έδρας, η 20χρονη δήλωσε ότι τον κατηγορούμενο τον γνώριζε δύο μήνες και εκείνο το βράδυ είχε προσφερθεί να τη μεταφέρει στη δουλειά της, στα Λαδάδικα, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Δίκη για την 21χρονη Έμμα: «Τεχνικά ανασφαλές και επικίνδυνο το αυτοκίνητο»

Ακολούθως, κατέθεσε μηχανολόγος οχημάτων που κλήθηκε να κάνει την τεχνική πραγματογνωμοσύνη στο επίδικο αυτοκίνητο, στο πλαίσιο της κύριας ανάκρισης.

Όπως επισήμανε, “το αυτοκίνητο έτρεχε με 104 χλμ./ώρα, ενώ είχε υποστεί παρεμβάσεις σε ποσοστό 90% σε σχέση με την εργοστασιακή του κατασκευή, με πιο χαρακτηριστική την αλλαγή κινητήρα για την επίτευξη μεγαλύτερης ιπποδύναμης”.

Δεν έχω δει ανάλογες επεμβάσεις, πρώτη φορά μου συνέβη. Η κατασκευάστρια εταιρεία τις θεωρεί παράνομες. Η στόχευση αυτών των επεμβάσεων είναι η επίδειξη και η ταχύτητα” σημείωσε ο πραγματογνώμονας. Χαρακτήρισε, δε, το όχημα ως “τεχνικά ανασφαλές και επικίνδυνο” για την κυκλοφορία του μέσα στον αστικό ιστό. “Αυτά τα οχήματα χρησιμοποιούνται σε αγώνες “ντράγκστερ” και σε πίστες” τόνισε σε άλλο σημείο της κατάθεσής του.

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ