Παρασκευή 03 Μαϊου 2024

Δημήτρης Χριστούλιας: Ο καταναλωτής θα “τιμωρήσει” τους κερδοσκόπους

Kάποιες εταιρείες προχωρούν σε ανατιμήσεις «εκμεταλλευόμενες» τις συνθήκες που επικρατούν.

NEWSROOM icon
NEWSROOM
Δημήτρης Χριστούλιας: Ο καταναλωτής θα “τιμωρήσει” τους κερδοσκόπους foodlife.gr

Με την ακρίβεια, τον τελευταίο χρόνο, να καλπάζει σε προϊόντα και υπηρεσίες οι καταναλωτές βλέπουν την αγοραστική τους δύναμη να συρρικνώνεται. Οι συνεχιζόμενες ανατιμήσεις έχουν οδηγήσει 2 στα 3 νοικοκυριά να περιορίζουν τις αγορές αναζητώντας «καταφύγιο» στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και στις προσφορές. Ανατιμήσεις που αναμφισβήτητα οφείλονται στην πρωτοφανή ενεργειακή κρίση, η οποία πλέον έχει μετατραπεί σε κρίση ακρίβειας. Αυτό όμως που εγείρει πολλά ερωτηματικά είναι εάν όλες οι ανατιμήσεις που βλέπουν το φως της δημοσιότητας είναι δικαιολογημένες.

Παράγοντες της αγοράς επισημαίνουν… με νόημα μιλώντας στο FoodLife ότι υπάρχουν περιπτώσεις όπου κάποιες εταιρείες προχωρούν σε ανατιμήσεις «εκμεταλλευόμενες» τις συνθήκες που επικρατούν, δηλαδή της γενικευμένης ακρίβειας. Επίσης, κάποιοι άλλοι αναρωτιούνται εάν το ύψος των ανατιμήσεων είναι δικαιολογημένο. Άλλη επίπτωση στους οικογενειακούς προϋπολογισμούς έχουν ανατιμήσεις για παράδειγμα σε ποσοστό 5% και άλλο σε ποσοστό 30%.

Οι καταναλωτές περιορίζουν τις αγορές τους αλλά ταυτόχρονα είναι σίγουρο ότι θα «τιμωρήσουν» εκείνες τις εταιρείες που θα αυξήσουν υπέρογκα τις τιμές των προϊόντων τους…

Διαβάστε περισσότερα στο foodlife.gr

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ