Έρευνα της Κομισιόν για διαφημίσεις στο Tik Tok – Τι απαντάει η εταιρεία
Τι δήλωσε εκπρόσωπος της διαδικτυακής πλατφόρμας.

Ύστερα από έρευνα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διαπίστωσε ότι η πλατφόρμα Tik Tok δεν παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο των διαφημίσεων, τους χρήστες στους οποίους απευθύνονται και ποιος πλήρωσε για τις διαφημίσεις.
Απέναντι σε αυτό εκπρόσωπος της διαδικτυακής πλατφόρμας δήλωσε:
«Εξετάζουμε τα προκαταρκτικά πορίσματα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με το αποθετήριο διαφημίσεών μας και παραμένουμε προσηλωμένοι στην τήρηση των υποχρεώσεών μας βάσει του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες- Digital Services Act (DSA).
Παρότι στηρίζουμε τους στόχους της εν λόγω ρύθμισης και συνεχίζουμε να βελτιώνουμε τα εργαλεία μας σχετικά με τη διαφάνεια στις διαφημίσεις, εκφράζουμε την αντίθεσή μας με ορισμένες από τις ερμηνείες της Επιτροπής τονίζοντας ότι η καθοδήγηση παρέχεται μέσω των προκαταρκτικών πορισμάτων και όχι μέσω δημόσιων κατευθυντήριων γραμμών.
Θεωρούμε απαραίτητους τους ισότιμους όρους και τη συνεπή, συστηματική εφαρμογή του πλαισίου. Θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με την Επιτροπή, όπως πράττουμε καθ’ όλη τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Επ’ αυτοφώρω σύλληψη 30χρονου – Παρέλαβε ταχυδρομικό δέμα με ναρκωτικά Τροχαίο στον Κηφισό – Καθυστερήσεις και στα δύο ρεύματα Τραγωδία στη Θεσσαλονίκη: Νεκρό βρέφος σε κάδο απορριμμάτων ΕΟΦ: Ανακαλείται γνωστό σαμπουάν για παιδιάΑκολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr