Κ. Κυρανάκης: Ορίστε η απόδειξη ότι το τρένο ουδέποτε εισήλθε στην αντίθετη γραμμή – ΒΙΝΤΕΟ

Ο αναπλ. υπουργός Μεταφορών δημοσίευσε βίντεο και τεχνικά στοιχεία από το σύστημα τηλεδιοίκησης

NEWSROOM
Κ. Κυρανάκης: Ορίστε η απόδειξη ότι το τρένο ουδέποτε εισήλθε στην αντίθετη γραμμή – ΒΙΝΤΕΟ

Διευκρινίσεις σχετικά με αντιδράσεις που έχουν προκληθεί για αμαξοστοιχία στο δρομολόγιο Λάρισα – Θεσσαλονίκη που φέρεται να μπήκε σε λάθος γραμμή κοντά στη Σίνδο έδωσε ο αναπληρωτής υπουργόςΜεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, με ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα.

Ο υπουργός διέψευσε κατηγορηματικά ότι το τρένο κινήθηκε σε αντίθετη γραμμή, δημοσιεύοντας σχετικό βίντεο και τεχνικά στοιχεία από το σύστημα τηλεδιοίκησης, τα οποία, όπως υποστηρίζει, αποδεικνύουν ότι η πορεία του συρμού ήταν πλήρως ελεγχόμενη και ασφαλής.

Η ανάρτηση του Κ. Κυρανάκη

«Ορίστε η απόδειξη ότι το τρένο ουδέποτε εισήλθε στην αντίθετη γραμμή. Η πορεία του προγραμματίστηκε με σύστημα τηλεδιοίκησης.
Όταν μια διαδρομή χαράσσεται με τηλεδιοίκηση αυτομάτως ενεργοποιούνται τα φωτοσήματα (φανάρια) και δεν μπορεί να μπει κανένα άλλο τρένο στην ίδια γραμμή.
Στη Σίνδο έχουμε 4 γραμμές, 2 ανόδου και 2 καθόδου και όπως φαίνεται και στο video η προγραμματισμένη οπισθοπορία έγινε για να μπορέσουν να αποβιβαστούν επιβάτες στην αποβάθρα του προαστιακού σταθμού.
Η συνολική απόσταση μεταξύ των δυο «κλειδιών» του σταθμού είναι περίπου 800 μέτρα.
Κακώς δεν εξηγήθηκε ο λόγος αλλαγής χάραξης σε όλους τους επιβάτες του τρένου.
Καταλαβαίνω απόλυτα τη δυσπιστία, όμως είναι σημαντικό ότι πλέον με νέα ψηφιακά συστήματα, τόσο ο έλεγχος όσο και η διερεύνηση περιστατικών αποδεικνύουν στην πράξη ότι αναβαθμίζεται το επίπεδο ασφάλειας του σιδηροδρόμου».

Υπενθυμίζεται ότι η Hellenic Train επιβεβαίωσε ότι η αμαξοστοιχία 2591 μπήκε σε λανθασμένη γραμμή λόγω τεχνικού προβλήματος στα κλειδιά αλλαγής γραμμής.

Συγκεκριμένα, η Hellenic Train στην ανακοίνωσή της αναφέρει: «Κατά την είσοδο της αμαξοστοιχίας 2591 στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Σίνδου, ο μηχανοδηγός αντιλήφθηκε έγκαιρα και χωρίς να έχει προηγηθεί σχετική ειδοποίηση από τον σταθμάρχη ότι η χάραξη της γραμμής εισόδου δεν ήταν η σωστή. Ο μηχανοδηγός ακινητοποίησε αμέσως τον συρμό και ενημέρωσε τον σταθμάρχη. Ο σταθμάρχης τον πληροφόρησε ότι υπήρχε τεχνικό πρόβλημα στα κλειδιά αλλαγής γραμμής και του έδωσε οδηγία να συνεχίσει στην τροχιά στην οποία βρισκόταν, ώστε στη συνέχεια να κάνει οπισθοπορεία και να εισέλθει ξανά στον σταθμό για να αποβιβαστούν οι επιβάτες».

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr