Κάμερες σε 8 επιλεγμένα σημεία της Αττικής και σε 10 γραμμές λεωφορείων
Σε ποιους δήμους βρίσκονται τα οκτώ σημεία στα οποία θα τοποθετηθούν κάμερες.

Πιλοτικό πρόγραμμα, το οποίο «συνυπογράφουν» τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Μεταφορών και Προστασίας του Πολίτη, περιλαμβάνει τοποθέτηση καμερών σε οκτώ επιλεγμένα σημεία της Αττικής και σε 10 γραμμές λεωφορείων.
Κάμερες σε οκτώ σημεία
Τα οκτώ σημεία είναι στους Δήμους Αθηναίων, Αγίας Παρασκευής, Ραφήνας-Πικερμίου, Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, Ελληνικού-Αργυρούπολης, Φιλοθέης-Ψυχικού, Αλίμου και Καλλιθέας.
Ο γενικότερος σχεδιασμός προβλέπει ότι περισσότερες από 2.000 κάμερες θα τοποθετηθούν σε αστικά οδικά δίκτυα καθ’ υπόδειξη της ΕΛ.ΑΣ., ενώ 500 εξειδικευμένες κάμερες θα μπουν σε λεωφορεία.
Ήδη σε στάδιο υλοποίησης είναι ακόμη 388 κάμερες από την Περιφέρεια Αττικής, ενώ στη «μάχη» της καταγραφής θα μπουν και οι υπάρχουσες κάμερες σε Αττική Οδό, ΟΑΣΑ κ.λπ.
Το σχέδιο περιλαμβάνει την τοποθέτηση σύγχρονων καμερών σε σημεία υψηλής επικινδυνότητας, όπως κεντρικούς οδικούς άξονες, στους οποίους θα λειτουργούν αυτοματοποιημένα συστήματα καταγραφής-αποτροπής.
Με αυτή τη χρήση τεχνολογίας, θα καταγράφονται άμεσα και αξιόπιστα παραβάσεις όπως η υπερβολική ταχύτητα, η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, η μη χρήση ζώνης ή κράνους, η χρήση κινητού κατά την οδήγηση και η παραβίαση διαβάσεων πεζών.
Επιπλέον, θα αναπτυχθεί ένα νέο πληροφοριακό σύστημα που θα ενσωματώνει όλες τις καταγραφές, θα διασυνδέεται άμεσα με τις αρμόδιες αρχές και θα διευκολύνει την ταχεία επεξεργασία, την επιβεβαίωση και την επιβολή των κυρώσεων.
Με την αξιοποίηση αυτής της τεχνολογίας, διασφαλίζεται η ταχύτητα, η διαφάνεια και η αποτελεσματικότητα στη διαχείριση των τροχαίων παραβάσεων. Ο πολίτης και ο οδηγός θα μπορούν πλέον να ενημερώνονται άμεσα, μέσω SMS και ψηφιακής θυρίδας στο Gov.gr Wallet, να βλέπουν το υλικό της παράβασης, να υποβάλουν ηλεκτρονικά ένσταση και να πληρώνουν το πρόστιμο σε χρόνο μηδέν, χωρίς γραφειοκρατικά εμπόδια. Επιπλέον, τα στοιχεία θα ενσωματώνονται αυτόματα στο point system, διασφαλίζοντας την ακρίβεια στην καταγραφή του ιστορικού κάθε οδηγού και συμβάλλοντας σε μια κουλτούρα υπευθυνότητας και συμμόρφωσης.
Κοινός στόχος είναι η δημιουργία ενός σύγχρονου, αξιόπιστου και λειτουργικού πλαισίου ελέγχου οδικής συμπεριφοράς, που θα μειώσει τα τροχαία ατυχήματα, θα προστατεύσει ζωές και θα ενισχύσει την εμπιστοσύνη στην Πολιτεία. Ακολουθώντας καλές πρακτικές από την Κύπρο και άλλες ευρωπαϊκές χώρες, το νέο αυτό μοντέλο για την οδική ασφάλεια στην Ελλάδα εντάσσεται σε μια ευρύτερη στρατηγική μεταρρύθμισης, με διαφάνεια, τεχνολογία και δικαιοσύνη να συναντώνται για το καλό του πολίτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Κακουργοδικείο: Ομόφωνα αθώος για κατοχή ναρκωτικών μετά από 16 μήνες προσωρινής κράτησης Ένωση Ποινικολόγων και Μαχόμενων Δικηγόρων: Αδιανόητη επιλογή του υπ. Δικαιοσύνης να αποκαλύψει ονόματα θυμάτων βιασμού Αυτοκίνητο παρέσυρε πεζούς στο κέντρο της Θεσσαλονίκης – Νεκρός 32χρονος Ντ. Τραμπ: «Ανώτατο όριο δύο εβδομάδων στο Ιράν – Η Ευρώπη δεν μπορεί να βοηθήσει στον πόλεμο»Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr