Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2025

Σάλος στην Ολλανδία: Η McDonald’s απέσυρε χριστουγεννιάτικη διαφήμιση – ΒΙΝΤΕΟ

Η διαφήμιση δημιουργήθηκε εξ ολοκλήρου με Τεχνητή Νοημοσύνη και χαρακτηρίστηκε «φρικτή» και «ανατριχιαστική»

NEWSROOM icon
NEWSROOM
Σάλος στην Ολλανδία: Η McDonald’s απέσυρε χριστουγεννιάτικη διαφήμιση – ΒΙΝΤΕΟ

Έντονες αντιδράσεις στην Ολλανδία για χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της McDonald’s που δημιουργήθηκε με Τεχνητή Νοημοσύνη.

Η διαφήμιση, διάρκειας 45 δευτερολέπτων, ανέβηκε στο YouTube στις 6 Δεκεμβρίου και κατέβηκε λίγες ημέρες αργότερα, ύστερα από μαζική κριτική στα social media.

Χαρακτηρίστηκε από χρήστες ως «η πιο φρικτή διαφήμιση της χρονιάς», ενώ το περιεχόμενό της – μια σειρά από σκηνές όπου όλα πηγαίνουν στραβά στις γιορτές- συνοδευόταν από το σλόγκαν «η πιο τρομερή εποχή του χρόνου» και την πρόταση ότι ίσως είναι καλύτερα να περάσει κανείς τις γιορτές στα McDonald’s.

Η εταιρεία παραδέχθηκε στο BBC ότι η εμπειρία αποτελεί «σημαντικό μάθημα» για τη σωστή και αποτελεσματική χρήση της AI.

Η παραγωγή της διαφήμισης έγινε από την ολλανδική TBWA\Neboko και την αμερικανική The Sweetshop. Οι δημιουργοί της υπερασπίστηκαν το αποτέλεσμα, αναφέροντας ότι η παραγωγή κράτησε επτά εβδομάδες και περιλάμβανε χιλιάδες λήψεις και ενδελεχή επεξεργασία.

Πέρα από τα αισθητικά προβλήματα, η κριτική επικεντρώθηκε και στο ζήτημα της χρήσης AI χωρίς ηθοποιούς και κινηματογραφικά συνεργεία, με πολλούς να εκφράζουν ανησυχίες για το μέλλον των θέσεων εργασίας στον χώρο της διαφήμισης και της παραγωγής.

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ