Τετάρτη 24 Απριλίου 2024

Τέμπη: Ερωτήματα για τις βάρδιες στο Σταθμαρχείο Λάρισας τη νύχτα της τραγωδίας – ΒΙΝΤΕΟ

Ο Σταθμάρχης βρισκόταν σε υπηρεσία για 5η συνεχή νύχτα στις 28 Φεβρουαρίου.

NEWSROOM icon
NEWSROOM
Τέμπη: Ερωτήματα για τις βάρδιες στο Σταθμαρχείο Λάρισας τη νύχτα της τραγωδίας – ΒΙΝΤΕΟ kathimerini.gr

Ένας ακόμα κρίκος στην αλυσίδα των γεγονότων που προηγήθηκαν του πολύνεκρου δυστυχήματος στα Τέμπη, προστίθεται με τη δημοσιοποίηση του προγράμματος στο Σταθμαρχείο Λάρισας.

Όπως αποκαλύπτει η “Καθημερινή”, ο Σταθμάρχης βρισκόταν σε υπηρεσία για 5η συνεχή νύχτα στις 28 Φεβρουαρίου. Με δεδομένο μάλιστα πως ο Σταθμάρχης μετακινήθηκε στο συγκεκριμένο Σταθμαρχείο μόλις 5 ημέρες πριν, καθώς προηγουμένως έκανε υπηρεσία στους Νέους Πόρους, οι 5 σερί νύχτες υπηρεσίας σε έναν από τους πιο κεντρικούς Σταθμούς της χώρας, με ιδιαίτερα μάλιστα αυξημένη κίνηση κατά το τριήμερο της Κ. Δευτέρας, δημιουργούν ακόμη περισσότερα ερωτήματα.

Η νυχτερινή υπηρεσία, όπως φαίνεται από το ίδιο έγγραφο, ξεκινάει στις 10 το βράδυ και τελειώνει στις 7 το πρωί, που σημαίνει πως ο προφυλακισθείς Σταθμάρχης από τις 24 Φεβρουαρίου έως την νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου που συνέβη το τρομερό δυστύχημα δούλευε κάθε νύχτα σε έναν σταθμό όπου εργαζόταν για μόλις πέντε ημέρες.

Σημειώνεται πως υπεύθυνος για τις βάρδιες και, κυρίως, για το γεγονός ότι τοποθέτησε έναν «καινούργιο» σταθμάρχη 5 σερί νύχτες που έπιανε υπηρεσία για πρώτη φορά στον συγκεκριμένο Σταθμό, είναι ο επιθεωρητής που τέθηκε σε αργία χτες.

Τέμπη

Eurokinissi

Σταθμαρχείο Λάρισας: Δύο σταθμάρχες έως τις 11μ.μ.

Την ίδια ώρα το έγγραφο των υπηρεσιών δείχνει πως για μία ώρα στον Σταθμό υπήρχαν -παγίως- δύο σταθμάρχες καθώς η απογευματινή βάρδια σχολούσε στις 11 το βράδυ και ο σταθμάρχης της νυχτερινής βάρδιας έπιανε δουλειά στις 10.

Οι πληροφορίες που έχουν δει ως τώρα το φως της δημοσιότητας είναι πως ο σταθμάρχης Νέων Πόρων φέρεται να ενημέρωσε με εσωτερική επικοινωνία τον σταθμάρχη της Λάρισας, ότι η εμπορική αμαξοστοιχία έφευγε από την κάθοδο με κατεύθυνση την Αθήνα στις 23:04, 17 λεπτά ακριβώς πριν τη μοιραία σύγκρουση, που σημαίνει πως τυπικά η υπηρεσία του προηγούμενου Σταθμάρχη είχε ολοκληρωθεί και δεν θα μπορούσε να διορθώσει το λάθος του συναδέλφου του.

Ο σταθμάρχης ωστόσο της Λάρισας υποστήριξε κατά την απολογία του πως με βάση τον κανονισμό της υπηρεσίας, εκείνη τη νύχτα και μέχρι τις 23:00 θα έπρεπε να βρίσκονται μαζί του στον χώρο και άλλοι συνάδελφοί του -από το πρόγραμμα προκύπτει πως ένας ακόμη θα έπρεπε να είναι παρών και όχι παραπάνω- οι οποίοι όμως, σύμφωνα με όσα ισχυρίστηκε, αποχώρησαν από το σημείο νωρίτερα και τον άφησαν μόνο του, κάτι που θα πρέπει να διερευνήσει η έρευνα της εισαγγελίας.

Πηγή: kathimerini.gr

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ