Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2020

Το Netflix παραχωρεί 100 εκατομμύρια δολάρια σε όσους απολύθηκαν στον τομέα της ψυχαγωγίας κατά την περίοδο του κορωνοϊού

NEWSROOM icon
NEWSROOM
Το Netflix παραχωρεί 100 εκατομμύρια δολάρια σε όσους απολύθηκαν στον τομέα της ψυχαγωγίας κατά την περίοδο του κορωνοϊού

Η εταιρεία Netflix προσέφερε το ποσό των 100 εκατομμυρίων δολαρίων για να βοηθήσει τα μέλη της παγκόσμιας βιομηχανίας της ψυχαγωγίας, που έχουν μείνει άνεργα και δεν έχουν τρόπο να κερδίσουν εισόδημα κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορωνοϊού. Η εταιρεία δήλωσε ότι το μεγαλύτερο μέρος των κεφαλαίων θα πηγαίνει προς την υποστήριξη των απολυμένων ανθρώπων.

“Η κρίση του COVID-19 είναι καταστροφική για πολλές βιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένης της βιομηχανίας της ψυχαγωγίας. Σχεδόν όλη η παραγωγή τηλεοπτικών και κινηματογραφικών ταινιών έχει πλέον σταματήσει παγκοσμίως – αφήνοντας εκατοντάδες συντελεστές χωρίς δουλειά “, ανέφερε ο επικεφαλής του περιεχομένου της Netflix, Ted Sarandos σε δήλωση του. “Αυτοί περιλαμβάνουν ηλεκτρολόγους, σκηνογράφους και οδηγούς, πολλοί από τους οποίους πληρώνουνται με την ώρα. Αυτή η κοινότητα έχει υποστηρίξει την Netflix στις καλές εποχές και θέλουμε να την βοηθήσουμε μέσα από αυτές τις δύσκολες στιγμές.”

Αυτή η κίνηση έρχεται, καθώς η βιομηχανία ψυχαγωγίας αγωνίζεται με τη μαζική ανεργία. Περίπου 120.000 μέλη των συντελεστών παραγωγής έχουν χάσει τη δουλειά τους, από τότε που ξεκίνησε η εκδήλωση της μόλυνσης και την παύση της παραγωγής.

Επιπλέον, τα 15 εκατομμύρια δολάρια του κεφαλαίου της Netflix θα διατεθούν σε τρίτους και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς που θα παρέχουν έκτακτη βοήθεια στους άνεργους συντελεστές και θα δωρίζονται σε χώρες όπου υπάρχει μεγάλη παραγωγική βάση. Από αυτό, η εταιρεία δήλωσε ότι θα δωρίσει 1 εκατομμύριο δολάρια το καθένα στο Ταμείο Καταστροφών “SAG-AFTRA COVID-19”, στο Ταμείο Κινηματογράφου και Τηλεόρασης και στο Ταμείο Επείγουσας Βοήθειας Ηθοποιών στις Η.Π.Α., καθώς και $ 1 εκατομμύριο μεταξύ του AFC και του Fondation des Artistes. Ο Ted Sarandos δήλωσε ότι η εταιρεία συνεργάζεται επίσης με οργανώσεις της βιομηχανίας για να ενισχύσει τις προσπάθειες “οικονομικής ανακούφισης” στην Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική και την Ασία, όπου πολλές από τις ταινίες και τις εκπομπές της προβάλονται εκεί.

“Αυτό που συμβαίνει είναι πρωτοφανές”, είπε ο Ted Sarandos. “Είμαστε τόσο δημοφιλείς εξαιτίας αυτών των ανθρώπων, που δουλεύουν για εμάς και η εταιρεία είναι τυχερή που μπορεί να βοηθήσει εκείνους που πλήττονται σκληρά στον κλάδο μας μέσα από αυτήν την δύσκολη εποχή”.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ