Τριμελές Πλημμελειοδικείο Χανίων: Ποινή 7 μηνών με αναστολή στους «influencers» για απόπειρα εκβίασης ιδιοκτήτη βίλας

Το ζευγάρι ζητούσε 675 ευρώ για να μην γράψει αρνητικές κριτικές, επικαλούμενο 1,1 εκατ. ακόλουθους στα social media.

NEWSROOM
Τριμελές Πλημμελειοδικείο Χανίων: Ποινή 7 μηνών με αναστολή στους «influencers» για απόπειρα εκβίασης ιδιοκτήτη βίλας

Ποινή επτά μηνών φυλάκισης με τριετή αναστολή επέβαλε το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Χανίων σε ζευγάρι τουριστών που κρίθηκε ένοχο για απόπειρα εκβίασης ιδιοκτήτη βίλας στον Αποκόρωνα.

Οι κατηγορούμενοι απαιτούσαν το ποσό των 675 ευρώ για να μην αναρτήσουν αρνητικές κριτικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σύμφωνα με τη δικογραφία, οι δύο τουρίστες συστήθηκαν ως influencers, υποστηρίζοντας ότι διαθέτουν 1,1 εκατομμύρια ακόλουθους. Η σύλληψή τους έγινε το περασμένο Σάββατο, σε συντονισμένη επιχείρηση της Τουριστικής Αστυνομίας, με τη χρήση προσημειωμένων χαρτονομισμάτων.

Ο ιδιοκτήτης της βίλας κατέθεσε ότι η πενταμελής οικογένεια έφτασε στο κατάλυμα στις 3 Αυγούστου και ξεναγήθηκε στους χώρους χωρίς να εκφράσει αρχικά καμία δυσαρέσκεια. Ωστόσο, την επόμενη μέρα ξεκίνησαν παράπονα για θέματα όπως το ύψος του γκαζόν, η έλλειψη μπιντέ και μικρές φθορές σε σκεύη κουζίνας.

Όπως κατέθεσε, στη συνέχεια οι κατηγορούμενοι αμφισβήτησαν το κόστος διαμονής και τελικά απαίτησαν επιστροφή 30% του ποσού, απειλώντας ότι διαφορετικά θα δημοσιεύσουν αρνητικές αναρτήσεις που θα έπλητταν τη φήμη του καταλύματος.

Στη συνέχεια, κατέθεσε η διαχειρίστρια καταλυμάτων μέσω της οποίας είχε γίνει η κράτηση: «Έμεναν σε κατάλυμα στα Φαλάσαρνα, το οποίο όμως δεν είχε άλλη διαθεσιμότητα και έτσι μου ζήτησαν μια ακόμα εναλλακτική για να συνεχίσουν τις διακοπές τους. Συζητούσαμε για 400-450ευρω την ημέρα.  Είδαν φωτογραφίες από τη βίλα και τους άρεσε πολύ. Ήταν αισθητικά τα παράπονά τους» ανέφερε.

Στην κατάθεσή τους, όπως αναφέρει το zarpanews.gr, οι αστυνομικοί που πήραν μέρος στην επιχείρηση, τόνισαν πως έκλεισαν ραντεβού στους κατηγορούμενους με προσημειωμένα χαρτονομίσματα, παριστάνοντας δήθεν τον ανιψιό του ιδιοκτήτη. Τότε εκείνος, όταν δήλωσαν την ιδιότητά τους, επιτέθηκε στον αστυνομικό, ενώ η γυναίκα τον δάγκωσε!

«Άρχισε να φωνάζει με σκοπό να δημιουργήσει φασαρία και να αποφύγει τη σύλληψη. Φώναζε, μας χτυπούσε, η γυναίκα του μας δάγκωνε. Έκανε σόου, έσπρωχνε, κλωτσούσε» ανέφεραν οι αστυνομικοί.

«Στο μυαλό μου ήταν σαν μαφία που ήρθε να απαγάγει τον άντρα μου δεν κατάλαβα ότι ήταν αστυνομικοί» ανέφερε στην απολογία της η γυναίκα, εξηγώντας πως κανείς δεν πίστεψε την ιδιότητα που δήλωσαν.

«Το πρόβλημα ήταν το τζακούζι και οι κατσαρίδες»

«Ερχόμαστε για διακοπές εδώ και 5 χρόνια αγαπάμε την Κρήτη. Έχουμε αγοράσει περιουσία στα Φαλάσαρνα.» σημείωσε ο κατηγορούμενος ξεκινώντας την απολογία του.

«Ο φούρνος δεν δούλευε, ο κήπος ήταν αφρόντιστος. Αλλά υπήρχε θέμα υγιεινής. Το πραγματικό πρόβλημα ήταν το τζακούζι και οι κατσαρίδες. Έχουμε 3 παιδιά…

Δεν ήταν value for money το κατάλυμα. Δεν είμαστε influencers θέλαμε δικαιοσύνη» ανέφερε εξηγώντας ότι δεν είχε οικονομικό πρόβλημα αλλά ήθελε να πληρώσει για την πραγματική αξία του καταλύματος.

«Άεργοι και ανεπάγγελτοι που αυτοαποκαλούνται επηρεαστές»

Ο δικηγόρος του ιδιοκτήτη σημείωσε ότι δεδομένης της οικονομικής επιφάνειας που έχουν, εφόσον υπήρχε θέμα υγιεινής, έπρεπε να έχουν αποχωρήσει χωρίς να πληρώσουν.

Ο άνθρωπος έχει αγοράσει οικόπεδο στα Φαλάσαρνα ξέρει πως λειτουργούν οι θεσμοί και οι νόμοι στην Ελλάδα» ανέφερε, υποστηρίζοντας ότι το μόνο κίνητρό του ζευγαριού ήταν να αποκτήσει οικονομικό όφελος.

«Οι άνθρωποι αυτοί επιχειρούν να πιέζουν υγιείς επιχειρηματίες. Είναι άεργοι και ανεπάγγελτοι αυτοαποκαλούμενοι επηρεαστές απειλούν υγιείς επιχειρηματίες με παράλογες και παράνομες απαιτήσεις. Επιχειρούν με δήθεν προβλήματα να δημιουργήσουν συζήτηση για δήθεν αποζημίωση που δήθεν δικαιούνταν» προσέθεσε, διερωτώμενος δηλαδή «εάν τους επέστρεφαν τα λεφτά δηλαδή δεν θα υπήρχε θέμα υγιεινής; Δεν μιλάμε για φυσιολογικούς τουρίστες μιλάμε για ανθρώπους που απειλούσαν για να τους προκαλέσουν οικονομικό πρόβλημα».

Από τη μεριά της υπεράσπισης, υποστηρίχθηκε πως η αξίωση του ζευγαριού ήταν απόλυτα σύννομη και κάτι που προβλέπεται από κάθε πλατφόρμα. Ωστόσο επειδή η κράτηση δεν είχε γίνει από πλατφόρμα, ήρθαν σε επαφή απευθείας με τον ιδιοκτήτη. «Δηλαδή αν είχαν γράψει απλώς την αρνητική κριτική εάν απλώς είχαν απευθυνθεί στις υπηρεσίες, υπήρχε κάτι παράνομο;» σημείωσε, κλείνοντας.

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr