Πέμπτη 18 Αυγούστου 2022

Χαλάνδρι: Χειροπέδες σε δύο άτομα που πουλούσαν “μαϊμού” προϊόντα – ΦΩΤΟ

Κατασχέθηκαν και στη συνέχεια καταστράφηκαν, 2.757 τεμάχια απομιμητικών προϊόντων (είδη ένδυσης). 

NEWSROOM icon
NEWSROOM
Χαλάνδρι: Χειροπέδες σε δύο άτομα που πουλούσαν “μαϊμού” προϊόντα – ΦΩΤΟ astynomia.gr

Συνελήφθησαν στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας, μεσημβρινές ώρες της Παρασκευής στο Χαλάνδρι, από αστυνομικούς της Ομάδας Παρεμπορίου της Υποδιεύθυνσης Περιπολιών της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αθηνών, δύο άτομα, 36 ετών αμφότεροι, οι οποίοι πουλούσαν “μαϊμού” προϊόντα.

Στο πλαίσιο δράσεων της ανωτέρω Υπηρεσίας για την καταπολέμηση της διάθεσης απομιμητικών προϊόντων, κατελήφθη ο πρώτος των κατηγορουμένων έξωθεν του σταθμού μετρό «Δουκίσσης Πλακεντίας» να διαθέτει προς πώληση απομιμητικά προϊόντα (είδη ένδυσης) γνωστών εταιρειών, τόσο σε αυτοσχέδιο πάγκο, όσο και σε Ι.Χ.Φ αυτοκίνητο ιδιοκτησίας του.

Απομιμητικά προϊόντα

astynomia.gr

Χαλάνδρι-“Μαϊμού” προϊόντα: Κατασχέθηκαν 2.757 τεμάχια αντιγραφής

Ο δεύτερος των κατηγορουμένων, κατελήφθη στην περιοχή του Χαλανδρίου εντός Ι.Χ.Φ. αυτοκινήτου, να κατέχει πλήθος απομιμητικών προϊόντων.

Συνολικά κατασχέθηκαν και στη συνέχεια καταστράφηκαν, 2.757 τεμάχια απομιμητικών προϊόντων (είδη ένδυσης). 

Απομιμητικά προϊόντα

astynomia.gr

Οι κατηγορούμενοι οδηγήθηκαν στο Τ.Α. Χαλανδρίου, όπου και συνελήφθησαν και σχηματίσθηκε σχετική δικογραφία.

“Μαϊμού” προϊόντα: Τζίρος 121 δισεκατομμύρια το 2021 σύμφωνα με την Κομισιόν

Από κιθάρες, τσάντες και παπούτσια μέχρι κινητά, ρολόγια και καλλυντικά.

Χιλιάδες «μαϊμού» προϊόντα έχουν κατασχεθεί στα τελωνεία, με τον τζίρο πάντως της μαύρης αγοράς να έχει σκαρφαλώσει στα 121 δισ. Τουλάχιστον ένας στους δέκα Ευρωπαίους έχουν αγοράσει πλαστό προϊόν.

Άλλοι συνειδητά, άλλοι υπό σκέψη κι άλλοι απλά έπεσαν θύμα εξαπάτησης.

Κάποιες απομιμήσεις είναι τόσο καλές που οι περισσότεροι καταναλωτές αδυνατούν να διακρίνουν αν είναι γνήσιο.

Σύμφωνα με την Κομισιόν, οι περισσότερες αγορές γίνονται μέσω διαδικτύου και κυρίως μέσω κοινωνικών μέσων. Ανάρπαστα γίνονται τα χρυσά ρολόγια, τα ακριβά πουπουλένια μπουφάν αλλά και τα αθλητικά παπούτσια των οποίων οι διαφορές από τα αυθεντικά κρίνονται στις λεπτομέρειες.

Η τιμή και η διαθεσιμότητα παραμένουν οι κύριοι παράγοντες για την αγορά προϊόντων αντιγραφής.

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ