Χαμένη στα… e-mail πυρόπληκτη της Κινέττας: Οι υπηρεσίες αρνήθηκαν ενίσχυση λόγω εκπρόθεσμης αίτησης – Ανακάλυψαν μετά τεχνικό πρόβλημα στη λήψη της!

Μετά από παρέμβαση του Συνηγόρου του Πολίτη αναγνωρίστηκε πως το λάθος δεν ήταν της αιτούσας. Θα εξεταστεί κανονικά το αίτημα της.

NEWSROOM
Χαμένη στα… e-mail πυρόπληκτη της Κινέττας: Οι υπηρεσίες αρνήθηκαν ενίσχυση λόγω εκπρόθεσμης αίτησης – Ανακάλυψαν μετά τεχνικό πρόβλημα στη λήψη της!

Συνήγορος του Πολίτη: Η κατοικία της είχε πληγεί από τις πυρκαγιές της Κινέττας τον Ιούλιο του 2018. Σύμφωνα με την πρόβλεψη νέας προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για τη χορήγηση έκτακτης εφάπαξ ενίσχυσης πληγείσας κατοικίας απέστειλε τον Φεβρουάριο του 2020 την αίτησή της στον Τομέα Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών (ΤΑΕΦΚ) προκειμένου να της χορηγηθεί η εν λόγω ενίσχυση.

eurokinissi

Επειδή δεν είχε λάβει καμία ενημέρωση παραλαβής της ως άνω αίτησης, σε επικοινωνία της με τον κατά τόπον αρμόδιο ΤΑΕΦΚ, διαπίστωσε ότι δεν είχε παραληφθεί από την υπηρεσία η αίτησή της.

Όταν τελικά βρέθηκε το σχετικό e-mail της, η υπηρεσία τη διαβεβαίωσε ότι θα προωθήσει την αίτηση περαιτέρω χωρίς να χρειάζεται καμία ενέργεια. Παρόλα αυτά, στις αρχές του 2021, παρέλαβε επιστολή περί απόρριψης της αίτησής της ως εκπρόθεσμης.

Κατόπιν αυτών, υπέβαλε τις αντιρρήσεις της εγγράφως στην υπηρεσία χωρίς, όμως, να λάβει απάντηση. Για το λόγο αυτό προσέφυγε στο Συνήγορο του Πολίτη, καταγγέλλοντας την άρνηση της υπηρεσίας να δεχθεί ως εμπρόθεσμη την αίτησή της, αλλά και την μη απάντηση στις έγγραφες αντιρρήσεις της.

Συνήγορος του Πολίτη: Λόγω… τεχνικού προβλήματος πρωτοκολλήθηκε εκπρόθεσμα

Ο Συνήγορος του Πολίτη έθεσε το ζήτημα υπόψη της Διεύθυνσης Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών (ΔΑΕΦΚ), υπενθυμίζοντας τη σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ. 1 Ν. 2690/1999 (ΦΕΚ Α΄ 45 – Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας) υποχρέωση απάντησης της Διοίκησης σε αιτήματα πολιτών.

grafeiotypoy

Τελικά, σύμφωνα με την απόφαση του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών Κεντρικής Ελλάδος, η υπηρεσία προέβη στην αποδοχή της αίτησης θεραπείας της αναφερόμενης με το αιτιολογικό ότι η σχετική αίτηση στάλθηκε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και λόγω τεχνικού προβλήματος πρωτοκολλήθηκε μετά τη λήξη της τασσόμενης προθεσμίας.

Ως εκ τούτου, η μη εμπρόθεσμη υποβολή αίτησης με όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά δεν ήταν υπαιτιότητα της αιτούσας. Αποφασίστηκε δε το αρμόδιο τμήμα να προβεί στην εξέταση της αίτησης και στην περίπτωση που διαπιστωθεί η ανάγκη κατάθεσης συμπληρωματικών δικαιολογητικών θα ενημερωθεί η ενδιαφερόμενη προκειμένου να κατατεθούν εντός προθεσμίας ενός μηνός από την παραλαβή της έγγραφης ενημέρωσής της.

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ