Δευτέρα 29 Απριλίου 2024

Εξεταστική για Τέμπη: “Όσα περισσότερα συστήματά υπάρχουν, τόσο ελαχιστοποιείται η πιθανότητα τραγικού συμβάντος”, είπε ο Θ. Κοτταράς

"Νόμιμη και νομότυπη η μετάταξη του σταθμάρχη Λάρισας", υπογράμμισε ο πρώην αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Θανάσης Κοτταράς.

NEWSROOM icon
NEWSROOM
Εξεταστική για Τέμπη: “Όσα περισσότερα συστήματά υπάρχουν, τόσο ελαχιστοποιείται η πιθανότητα τραγικού συμβάντος”, είπε ο Θ. Κοτταράς Eurokinissi

“Νόμιμη και νομότυπη η μετάταξη του σταθμάρχη Λάρισας”, υπογράμμισε, στην Εξεταστική Επιτροπή για τα Τέμπη, ο πρώην αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Θανάσης Κοτταράς.

Ο κ. Κοτταράς, ο οποίος είναι νυν διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, όταν τον ρώτησε ο βουλευτής της ΝΔ, Λ. Τσαβδαρίδης, “εάν υπήρχε όριο ηλικίας στα 48 έτη, για τη μετάταξη στον ΟΣΕ, μέσω της ‘Κινητικότητας'”, δήλωσε ότι “το ”48”, ως όριο ηλικίας, που μπήκε στο φύλλο, που συμπλήρωσε ο οργανισμός στην πλατφόρμα του υπουργείου Εσωτερικών, δεν προβλεπόταν, ούτε από τη νομοθεσία ούτε από κάποια κανονιστική πράξη, ούτε από υπουργική απόφαση, ούτε από το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΣΕ, ούτε καν από απόφαση από κάποια διεύθυνση του ΟΣΕ. Ήταν ένα αυθαίρετο όριο ηλικίας, που μπήκε εκ παραδρομής από την υπάλληλο ή τον υπάλληλο, που συμπλήρωσε τη συγκεκριμένη αίτηση στην πλατφόρμα για τον ΟΣΕ”.

“Υπάρχουν γνωμοδοτήσεις που έχει λάβει ο ΟΣΕ το 2023 από καθηγητές Νομικής του Δημοσίου Δικαίου, και οι οποίοι λένε ότι η μετάταξη ήταν καθόλα νόμιμη. Επίσης, αυτές οι γνωμοδοτήσεις λένε ότι εάν η επιτροπή έπαιρνε υπόψη της το όριο ηλικίας, θα είχε κάνει παρατυπία, γιατί αυτό το όριο ηλικίας ήταν αυθαίρετο” επισήμανε στην συνέχεια και κατέθεσε στην επιτροπή τις σχετικές γνωματεύσεις.

Εξεταστική για Τέμπη

eurokinissi

Εξεταστική για Τέμπη: “Δεν νομίζω ότι μπορεί να χαρακτηριστεί «ρουσφέτι», όταν είναι δύο υποψήφιοι για τέσσερις θέσεις”

Ακολούθως, ανέφερε, “ως μέλος της επιτροπής (για την Κινητικότητα), στη συνεδρίαση που έγινε, δεν έγινε καμιά κουβέντα για το όριο ηλικίας, και δεν ήταν σε γνώση μου, καν, ότι υπήρχε τέτοιο όριο στην αίτηση που έκανε ο οργανισμός στην πλατφόρμα του υπουργείου Εσωτερικών για την κινητικότητα”.

Για τις θέσεις που ζητούσε ο ΟΣΕ από την «Κινητικότητα», είπε ότι ήταν 113, και για τις οποίες κατατέθηκαν 4 αιτήσεις. “Ειδικότερα, για την επιθεώρηση της Λάρισας υπήρχαν 4 θέσεις και έγιναν 2 αιτήσεις”. Ερωτηθείς, εάν ευσταθεί ο ισχυρισμός ότι η μετάταξη ήταν εκτός από παράνομη και «εκδούλευση» ή «ρουσφέτι», ο κ. Κοτταράς είπε: “Εμένα δεν με ενόχλησε κανείς. Δεν νομίζω ότι μπορεί να χαρακτηριστεί «ρουσφέτι», όταν είναι δύο υποψήφιοι για τέσσερις θέσεις. Πάντως και επί υπουργίας Σπίρτζη, έγιναν μετατάξεις μέσω Κινητικότητας και μάλιστα για πρόσωπα που ήταν και πάνω από 57 ετών, και ότι ήταν (και αυτές) νόμιμες”.

Σε ερώτηση αναφορικά με λάθη που τυχόν έγιναν, και σχετικά με το εάν υπήρχαν τα συστήματα τηλεδιοίκησης, θα είχε αποφευχθεί το δυστύχημα, είπε ότι “όλα τα συστήματα τα χειρίζονται άνθρωποι, και, ότι όσα περισσότερα (συστήματα) υπάρχουν τόσο ελαχιστοποιείται η πιθανότητα τραγικού συμβάντος”. Αναφέρθηκε επίσης σε συγκεκριμένα λάθη του σταθμάρχη και του μηχανοδηγού, σημειώνοντας ότι δεν τηρήθηκε ο κανονισμός κυκλοφορίας.

Κληθείς από βουλευτές της αντιπολίτευσης να αναφέρει τη διαδικασία πρόσληψης εργαζομένων με ΔΠΥ (μπλοκάκια) κατά το διάστημα που βρισκόταν στον ΟΣΕ, είπε ότι “εδράζονταν σε εισηγήσεις των αρμόδιων διευθύνσεων του ΟΣΕ, ότι αφορούσαν κυρίως σε νέους που έκαναν πρακτική μαθητείας ΟΑΕΔ, και υπήρχαν επιτροπές που έκαναν την αξιολόγηση των αιτήσεων”.

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ