Πέμπτη 28 Αυγούστου 2025

Hellenic train: Ακινητοποίηση συρμού για πάνω από μία ώρα στη Σίνδο – Αποζημίωση για τους επιβάτες

Ταλαιπωρία για 103 επιβάτες λόγω διακοπής της ηλεκτροδότησης

NEWSROOM icon
NEWSROOM
Hellenic train: Ακινητοποίηση συρμού για πάνω από μία ώρα στη Σίνδο – Αποζημίωση για τους επιβάτες eurokinissi

Ταλαιπωρία για τους επιβάτες τρένου που εκτελούσε το βράδυ της Τετάρτης το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Η αμαξοστοιχία, με 103 επιβάτες, ακινητοποιήθηκε στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Σίνδου λίγο μετά τις 11 το βράδυ,, λόγω διακοπής στην ηλεκτροδότηση. Το τρένο παρέμεινε ακινητοποιημένο για πάνω από μία ώρα.

Σε ανακοίνωσή της για το περιστατικό η Hellenic Train αναφέρει πως οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας μπορούν να αποζημιωθούν με το 25% της αξίας του εισιτηρίου τους και παραθέτει τους τρόπους για να γίνει αυτό.

Η ανακοίνωση της Hellenic Train

“Η αμαξοστοιχία IC56, η οποία εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα–Θεσσαλονίκη, ακινητοποιήθηκε κοντά στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Σίνδου στις 23:05, με 103 επιβάτες, λόγω διακοπής στην ηλεκτροδότηση.

Τεχνικό προσωπικό του Διαχειριστή Υποδομής (ΟΣΕ) μετέβη στο σημείο για την αποκατάσταση του προβλήματος. Μετά την αποκατάσταση της βλάβης στην ηλεκτροδότηση, η αμαξοστοιχία αναχώρησε για τη Θεσσαλονίκη με καθυστέρηση 67 λεπτών.

Αποζημιώσεις

Η Hellenic Train ενημερώνει επίσης ότι σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας μπορούν να αποζημιωθούν με το 25% της αξίας του εισιτηρίου τους, με τους παρακάτω τρόπους:

– Τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί από εκδοτήρια και έχουν πληρωθεί με μετρητά, αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.

– Οι κάτοχοι των εισιτηρίων, τα οποία έχουν αγοραστεί με κάρτα, ανεξάρτητα από κανάλι πώλησης (εκδοτήρια, webticketing & app) μπορούν:

– είτε να απευθυνθούν σε κάποιο εκδοτήριο Σταθμού για την αποζημίωση του εισιτηρίου.

– είτε να στείλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων με τον αριθμό του εισιτηρίου, αν είναι ηλεκτρονικό, ή να επισυνάψουν το pdf του εισιτηρίου ή ευκρινή φωτογραφία αν είναι εκδοτηρίου, ζητώντας το αναλογούν αντίτιμο, το οποίο θα επιστραφεί στην κάρτα, η οποία χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του εισιτηρίου.

Για περισσότερες πληροφορίες και για την υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες παρακαλούνται να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.

Η Hellenic Train ευχαριστεί το επιβατικό κοινό για την κατανόηση”.

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ