Καταγγελία μηχανοδηγών: Κενά ασφαλείας στο Μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης
Το Σωματείο καλεί τη διοίκηση της Hellenic Train να προχωρήσει στην ενίσχυση του μηχανοστασίου με υπευθύνους, εφεδρικούς μηχανοδηγούς και κλειδούχους.

Με επιστολή που απηύθυνε προς τον Διευθυντή Λειτουργίας της Hellenic Train, η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης καταγγέλλει σοβαρά προβλήματα υποστελέχωσης και δυσλειτουργίας στο μηχανοστάσιο της Θεσσαλονίκης.
Αφορμή αποτέλεσαν οι καθυστερήσεις και η ταλαιπωρία που υπέστησαν οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας IC56 την Τετάρτη 27 Αυγούστου. Όπως σημειώνουν οι εργαζόμενοι στην επιστολή που δημοσιεύει το thesstoday.gr, παρά την τοποθέτηση νέου Μηχανοστασιάρχη Ελέγχου Κυκλοφορίας, η διοίκηση δεν έχει μεριμνήσει για τη λειτουργία του μηχανοστασίου σε 24ωρη βάση. Έτσι, το μηχανοστάσιο σταματά να λειτουργεί στις 10 το βράδυ, ενώ συρμοί εξακολουθούν να κινούνται στο δίκτυο.
Σύμφωνα με την Ένωση, δεν υπάρχει διαθέσιμο εφεδρικό προσωπικό μηχανοδηγών για να αντιμετωπιστούν άμεσα απρόοπτες καταστάσεις. Χαρακτηριστικό είναι το πρόσφατο περιστατικό στη Σίνδο, όπου διακοπή ηλεκτροδότησης προκάλεσε καθυστέρηση μίας ώρας, η οποία περιορίστηκε μόνο χάρη σε μηχανοδηγούς που είχαν ήδη ολοκληρώσει προηγούμενο δρομολόγιο. Επιπλέον, γίνεται λόγος για έλλειψη βάρδιας κλειδούχου με 24ωρη παρουσία.
Το Σωματείο καλεί τη διοίκηση της Hellenic Train να προχωρήσει χωρίς καθυστέρηση στην ενίσχυση του μηχανοστασίου Θεσσαλονίκης με υπευθύνους, εφεδρικούς μηχανοδηγούς και κλειδούχους, ώστε να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία και – όπως υπογραμμίζεται – «να ενισχυθεί η προσπάθεια αναβάθμισης του ελληνικού σιδηροδρόμου και η ποιότητα των υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό».
Ολόκληρη η επιστολή των μηχανοδηγών
«Επιστολή σε Δ/ντη Λειτουργίας Hellenic Train Αξιότιμε κύριε Διευθυντά,
Δυστυχώς για άλλη μια φορά το Σωματείο μας επιβεβαιώνεται και με αφορμή τα τελευταία περιστατικά καθυστερήσεων αμαξοστοιχιών InterCity και σε σχέση με την χτεσινή καθυστέρηση και ταλαιπωρία των επιβατών της IC56.
Παρότι η Εταιρεία ικανοποίησε ένα πάγιο αίτημα μας και προκήρυξε την 5η θέση του Μηχανοστασιάρχη Ελέγχου Κυκλοφορίας στο Μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης και επιλέγει συνάδελφος μας για αυτή, η Διεύθυνση Λειτουργίας δεν προχώρησε στην διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας σε 24 ωρη βάση, με αποτέλεσμα αυτό να «κλείνει» στις 10 το βράδυ, την ώρα δηλαδή που συρμοί βρίσκονται σε κυκλοφορία στην περιοχή δικαιοδοσίας του.
Ακόμα χειρότερα, το Μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης εξακολουθεί να μην στελεχώνεται με εφεδρικούς μηχανοδηγούς καθόλο το 24ωρο, με εκείνο δηλαδή το προσωπικό που θα συνδράμει άμεσα για την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών όπως το χθεσινό με την διακοπή της ηλεκτροδότησης στην περιοχή της Σίνδου.
Εχθές, Τετάρτη 27 Αυγούστου η καθυστέρηση περιορίστηκε στην 1 ώρα καθώς κλήθηκαν να αποσύρουν τον ακινητοποιημένο στην Σίνδο συρμό, μηχανοδηγοί που προηγουμένως είχαν εκτελέσει εμπορικό δρομολόγιο στην Ειδομένη.
Υπενθυμίζουμε ότι η Εταιρεία δεν έχει ακόμα τοποθετήσει ΟΥΤΕ βάρδια κλειδούχου καθόλο το 24ωρο στο μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης, με ότι αυτό συνεπάγεται αν ζητηθούν έκτακτες κινήσεις τις νυχτερινές ώρες.
Σας καλούμε όπως άμεσα προχωρήσετε στις ενέργειες εκείνες (Στελέχωση μηχανοστασίου με τον υπεύθυνο και προσωπικό εφεδρείας και κλειδούχους σε 24ωρη βάση) που θα δίνουν λύσεις στα ως άνω αναφερόμενα, καθώς όσο αυτά υπάρχουν υποβαθμίζεται η προσπάθεια που καταβάλεται καθημερινά από όλους μας για την αναβάθμιση του Ελληνικού Σιδηροδρόμου και της ποιότητας της παρεχόμενης στους επιβάτες υπηρεσίας»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Λαμία: Στη φυλακή 34χρονος για κλοπή πορτοφολιού από ηλικιωμένη Επικίνδυνη οδήγηση στη Θεσσαλονίκη- ΙΧ προκάλεσε υλικές ζημιές σε σταθμευμένα αυτοκίνητα Φωτιά στη βόρεια Εύβοια – Συναγερμός στην Πυροσβεστική ΑΑΔΕ: Αυτόματα από σήμερα η πλειονότητα των μεταβολών ΚΑΔ και καθεστώτος ΦΠΑ Τροχαίο στην Πιερία: Διασωληνωμένη μετά το χειρουργείο η 11χρονη- Θρήνος για την 9χρονη αδερφή της που κατέληξεΑκολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr