Τετάρτη 07 Δεκεμβρίου 2022

Σάλος στην Πάτρα: Μαθητές Δημοτικού στο νοσοκομείο μετά από κατανάλωση χαπιών – Τους τα “μοίρασε” συμμαθητής τους!

Μαθητής της Α’ Δημοτικού βρήκε στο σπίτι του χάπια, τα μετέφερε στο σχολείο μέσα στην τσάντα του και έδωσε στους συμμαθητές του να δοκιμάσουν.

NEWSROOM icon
NEWSROOM
Σάλος στην Πάτρα: Μαθητές Δημοτικού στο νοσοκομείο μετά από κατανάλωση χαπιών – Τους τα “μοίρασε” συμμαθητής τους! unsplash

Χάπια σε μαθητές Δημοτικού έδωσε ένας συμμαθητής τους σε σχολείο στην Πάτρα με την υπόθεση να έχει προκαλέσει σάλο.

Σύμφωνα με καταγγελία που έγινε στην εφημερίδα «Πελοπόννησος», μαθητής της Α’ Δημοτικού βρήκε στο σπίτι του χάπια, τα μετέφερε στο σχολείο μέσα στην τσάντα του και έδωσε στους συμμαθητές του να δοκιμάσουν. Πρόκειται για το χάπι Xozal το οποίο είναι αντισταμινικό για τις αλλεργίες και σύμφωνα με ιατρικές πηγές, εκτός των άλλων, προκαλεί υπνηλία.

Χάπια σε μαθητές Δημοτικού

unsplash

Χάπια σε μαθητές Δημοτικού: Τουλάχιστον δύο παιδάκια πήγαν στο νοσοκομείο

Γονέας είπε στην «Π» πως τουλάχιστον δύο παιδιά τα οποία κατανάλωσαν παραπάνω από ένα χάπι, πήγαν στο Νοσοκομείο για προληπτικούς κυρίως λόγους, μήπως και χρειαζόταν πλύση στομάχου. Το περιστατικό συνέβη το πρωί της Δευτέρας και όπως ήταν φυσικό κάποιοι γονείς κατηγόρησαν τους γονείς τού συγκεκριμένου παιδιού πως δεν είχαν φυλάξει όπως προβλέπεται τα φαρμακευτικά τους σκευάσματα με αποτέλεσμα ο μικρός να έχει εύκολη «πρόσβαση», να πάρει τα κουτιά και να τα μεταφέρει στο σχολείο του. Παραμένει άγνωστο τι ειπώθηκε μεταξύ των μαθητών και πώς τελικά κάποια παιδάκια πείστηκαν και κατανάλωσαν τα χάπια.

Χάπια σε μαθητές Δημοτικού

unsplash

Πώς θα προστατεύσετε τα παιδιά

Δεκάδες είναι τα προϊόντα και αντικείμενα που βρίσκονται σε κάθε σπίτι και μπορούν να αποδειχθούν εξαιρετικά επικίνδυνα, ακόμη και για τη ζωή ενός μικρού παιδιού, σε περίπτωση κατάποσης.  Από απλά παυσίπονα και αντιπυρετικά, μέχρι συμπληρώματα διατροφής και σκευάσματα που χορηγούνται με ειδική συνταγή (ψυχιατρικά).

Ακόμη και τα παιδιατρικά φάρμακα μπορεί να είναι επικίνδυνα σε περίπτωση που το παιδί καταπιεί ανεξέλεγκτη δοσολογία.

Το πρώτο και πιο απαραίτητο μέτρο μέτρο πρόληψης που πρέπει να πάρουν, είναι η σωστή φύλαξη των επικίνδυνων ουσιών και αντικειμένων:

  • Ολα τα φάρμακα, είδη οικιακής χρήσης και άλλα επικίνδυνα προίόντα πρέπει να έχουν πώμα ασφαλείας και να φυλάσσονται πάντα σε ντουλάπια που κλειδώνουν.
  • Αν το ντουλάπι δεν έχει κλειδαριά, μπορείτε να προσθέσετε μια από αυτές που διατίθενται σε καταστήματα με είδη για τη βρεφική ασφάλεια.
  • Οπου υπάρχει δυνατότητα, καλό είναι αυτά τα προϊόντα να φυλάσσονται έξω από το σπίτι, επίσης σε ντουλάπι που κλειδώνει.
  • Μην αφήνετε φάρμακα μέσα στην τσάντα σας! Είναι ένα από τα αγαπημένα σημεία των παιδιών για εξερεύνηση!
  • Οι ίδιες προστατευτικές κλειδαριές πρέπει ούτως ή άλλως να χρησιμοποιούνται σε όλα τα χαμηλά ντουλάπια και συρτάρια.

Τι να κάνετε σε περίπτωση ατυχήµατος

Αν το παιδί καταπιεί κάτι επικίνδυνο, είναι σημαντικό να κρατήσετε την ψυχραιμία σας για να μπορέσετε να το βοηθήσετε

Τηλεφωνήστε αμέσως στον παιδίατρο που παρακολουθεί το παιδί και στο Κέντρο Δηλητηριάσεων

Δώστε όσο πιο αναλυτικές πληροφορίες γίνεται για την ουσία ή το αντικείμενο που έχει καταπιεί το παιδί, την ποσότητα καθώς και για τον χρόνο που έχει περάσει από την κατάποση.

Αν το παιδί δεν κάνει από μόνο του εμετό, μην επιχειρήσετε να του προκαλέσετε εκτός εάν λάβετε διαφορετικές οδηγίες από γιατρό.

Στο νοσοκομείο ή στο ιατρείο, πάρτε μαζί σας τη συσκευασία του προϊόντος – και το φύλλο οδηγιών αν πρόκειται για φάρμακο – καθώς οι πληροφορίες που αναφέρονται μπορεί να είναι χρήσιμες στη θεραπευτική αντιμετώπιση.

ΠΗΓΗ: pelop.gr

Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ